Heb je een van onze producten besteld en ontvangen, maar ben je toch niet zo blij met je bestelling als gedacht? Dat vinden wij erg vervelend!
Je mag onbeschadigde, ongeopende en niet gebruikte producten naar ons terugsturen. Alleen deze accepteren wij! Om teleurstellingen te voorkomen stuur ons altijd eerst een e-mail (info@bewustevoeding.nl)
Retourneren kan alleen binnen de gestelde retour van 14 dagen, na ontvangst van de producten. Daarna verloopt de mogelijkheid om de kosten vergoed te krijgen. Na ontvangst van je producten zullen we binnen 14 dagen het aankoopbedrag van de door ons geaccepteerde producten terugstorten op de rekening waarmee de betaling is voldaan. Verzendkosten betaald bij onze bestelling? Dan krijg je de verzendkosten ook vergoed.
Let wel goed op: de verzendkosten die je gemaakt hebt om de producten retour te sturen worden niet vergoed.
De producten mag je retour sturen naar: Postbus 79, 5056ZH Berkel-Enschot.
Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek gestart naar vermiste pakketjes. Klopt je bestelling niet? Dit lossen we graag zo snel mogelijk op. Neem contact op met info@bewustevoeding.nl en vermeld je naam bestelnummer en producten waar het om gaat.
Mail info@bewustevoeding.nl en ontvang van ons een retourformulier. Let op dat je het formulier zo volledig mogelijk invult en meestuurt met de bestelling, anders weten wij niet van wie het pakket is.